Hatar att tvätta...

Den här dagen har gått stup i ett. Var ju på babymassagen innan, och lilla Tindra hade så mycket annat för sig och var inte alls intresserad av att bli masserad. Det är ju verkligen på deras villkor. Hon bara låg och sparkade och "sköt" iväg sig längre och längre ifrån mig, tills hon nästan låg utanför madrassen. Då fick jag dra ner henne igen, och så började hon sparka igen osv osv. Så var det under hela massagen. Tindra är lite knasig. =)

Sen när jag kom hem hade jag turen att det fanns en tvätttid just idag. Så jag har tvättat som en galning hela dagen. Jag hängde precis upp den sista tvätten här i lägenheten för torkning. Hatar vår tvättstuga, den ena tvättmaskinen funkar inte så bra, ifall man har för mycket i den centrifugrerar den inte och den andra maskin tar två timmar på sig innan den blir kvar. Så det är inte alls kul att tvätta där!

Nu har vi precis ätit, och jag är skit trött. Rasmus kom hit för ett tag sen, och ska stanna över natten. Får se vad vi gör nu. Är som sagt ganska trött efter en dag med full rulle.


//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

ja precis. vi får väl se ifall tänderna är på gång !

2008-06-24 @ 23:06:47
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0