Gratisbio.se är grymt!

Jag har blivit helt insnöad på Gratisbio.se. Det är ju en skit bra sida, och det är super enkelt att få så mycket poäng som man behöver för att få  hem biocheckar och presentkort. Jag har varit medlem i två dagar och jag har snart till en biocheck redan. Så det går undan. =)

Idag jobbar M, och det är tråkväder ute. Så jag kommer nog bara sitta inne idag. Men imorgon vill jag ner till stan. Jag har presentkort på P.O.P som jag tänkte att jag skulle handla nu när det är rea. För det är väl fortfarande rea i stan hoppas jag?

Det blev ingen filmkväl igår. Jag hade helt glömt bort att det var EM-finalen igår. Och det är ju klart att Matthias ska kolla på den. Så ifall jag ville ha lite myskväll iaf, så var jag också tvungen till att kolla på finalen. Den var ganska spännande iaf, och Spanien tog hem vinsten. Precis som både jag och M ville! =)

Ska plocka iordning lite här hemma innan M kommert hem. Skriver mer senare. Bilder kommer även då.

//S.

Kommentarer
Postat av: Agnieszka

Fin blogg! Är oxå med i gratisbio... men hur fan lyckas man skrapa ihop poäng så fort???

Ha det toppen! Själva så ska vi ner på stan i ovädret idag...=)

kram

2008-06-30 @ 13:47:44
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0