För er mammor..

Är inte livet som mamma helt underbart? Även fast det finns sömnbrist, oro, bajsblöjor, skrik, påfrestningar, stök, bråk, nerspydda tröjor, stora tvätthögar, irritation osv osv. Så är livet som mamma det mest tillgivna som finns. Att få vara med sin dotter/son varje dag och se henne/honom växa upp är det finaste som finns! Jag känner mig så otroligt lyckligt lottad  av att ha barn, och att få barn i ung ålder har fått mig att växa upp och bli en ansvarsfull person. Att vara en ung mamma har aldrig varit ett hinder för mig, och jag är stolt över att jag klarat det så bra som jag har gjort!

Till alla ni andra mammor där ute, VI är bäst!! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0