Glass vid Växjösjön...

Det har varit fullt upp hela dagen idag. M kom hem vid ett och skulle ha lunchen färdig, så fick ställa mig och laga mat. Sedan gjorde jag och mamma oss iordning för vi kunde absolut inte sitta inne en dag som denna. Så vid fyra tiden gick vi ut och skulle ta en "liten" promenad. Det slutade med att vi gick till Växjösjön och tog en glass och satte oss på en bänk och pratade strunt. Vi var inte hemma förren sju. Så en kort promenad slutade med en tre timmars promenad istället. Men det var bara skönt, dock lite jobbigt att dra den tunga vagnen upp och ner för alla backar. Det finns för många backar i Växjö.

Nu har jag och M precis ätit kvällsmat, jag vet det blev sent men M slutade inte jobbet förren nio. Tindra sover sött nu iaf och det är skönt. Jag hoppas verkligen att hon sover hela natten inatt.


Imorgon blir det ännu mer saker att göra. Matthias föräldrar kommer hem från sin Europa resa imorgon förmiddag. Så vi ska dit och hälsa på och se hur dom har haft det och så. Sen kommer mamma vid tre tiden och då ska vi ner en runda till sjön och bada lite. =) Sen vid sju blir det allsång i Linnéparken. =) Så det kanske inte blir så mycket skrivandet här imorgon, men jag ska göra mitt bästa.


Här kommer lite bilder från idag:



Dagen började med att Tindra försökte äta upp sin strumpa



Tindra var glad i sin mormors knä



Sötmupp!



Jag och min gumma



Vid Växjösjön



Nu sover hon sött! =)


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0