Sleepy Beauty..

Det är inget roligt väder ute idag. Bara regn och grått. Inte ens katterna vill vara ute. Det kommer nog att bli att man sitter inne hela dagen. Ganska segt, men det behövs städas och fixas här hemma ändå, så idag är en perfekt dag för att göra sånt. M slutar jobbet vid fyra. Sen är han ledig resten av dagen och han är ledig imorgon. Så då ska vi ha lite mysigt. =)
nu ska jag göra mig iordning ite, orkar inte sitta här vid datorn hela dagen.

Föresten Tindra var duktig inatt. Jag väckte henna vid ett för hon hade bajsat så var tvungen att byta blöjan på henne. Så hon fick mat och somnade i sin egen säng. Sedan sov hon till sju, hon gnällde till någongång men det var bara till att ge henne nappen sen somnade hon om. Jag blev så glad, hon kanske har börjat sova om nätterna igen. Man ska ju inte ta ut något i förskott, men ändå! =)

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0