Sängen, Here I Come!

Nu är jag ganska trött. Tindra ville inte somna alls ikväll, hon låg vaken och höll låda. Men jag bestämde mig att nu ska hon bannemig somna, så borstade hennes två små tänder och gav henne nattvällingen och då somnade hon ängtligen. Jag ska gå och lägga mig nu också hade jag tänkt. Det har varit en dag med full rulle. Och imorgon blir det inte sämre. Jag måste va uppe från sängen senast tio iaf. Men det brukar jag ju vara. Vid halv ett ska jag möta mamma i stan och innan dess måste jag duscha, packa och göra mig och Tindra redo för en övernattning i Rottne.

Ska borsta tänderna nu. Sängen kallar, eller rätta sagt Matthias kallar! =)




//S.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Joda det gick hur bra som helst :) ingen hårtappning här inte :)

2008-07-24 @ 23:37:54
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0