Lite äldre bilder

Jag går igenom mammas dator och hon har en massa gamla kort:



Saknar den här frisyren. Funderar på om jag skulle ta och klippa det så igen.



Min födelsedag förra året. Där var jag gravid i 2:a månaden, men det syns inte. =)



Förra julen, kolla in bulan. Det började ju synas då, fast jag var ändå inte så stor.



Taget nån gång efter jul. En riktig liten kula det där! =)



Vår katt Isa!



Och vår andra katt Mastodon!



Min älskling <3

Det är ju lite roligt när man hittar lite äldre bilder och så. =)
Nu ska jag vara social mot familjen. Tindra ligger och sover sen en timme tillbaks.
Jätte skönt ju! Jag skriver mer imorgon istället.
Kommer vara hemma tills tre tiden.
God natt på er! 


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0