Jag är en hjälte!

Jag räddade precis livet på en liten mus. Jag skulle kalla in katterna och kollade ut genom fönstret för att kolla om dom redan var vid dörren. Och så såg jag Isa sittandes på gräsmattan nedanför och det var en förföljde en liten sak. Så jag sprang ut för att kolla vad det var. Det visade sig att det var en liten rädd mus. Så jag sjussade bort Isa men hon tyckte den var hur intressant som helst, men hon lekte inte med den bara luktade. Det var inte förrens jag försökte bära upp henne som hon slant sig från min famn några gånger och började gå på den stackars musen. Så jag tog in henne. Jag försökte först lyfta upp musen, för jag tänkte lägga han i buskarna där han var mer skyddad. Så fort jag lyfte upp den började den skrika skit högt, så jag lät bli. Haha! Jag blev nästan lika rädd som musen ju! Men iaf djurvän som jag är så räddade jag livet på den lille. =)


Påväg mot säkerheten


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0