Ingen promenad här inte..

Tindra fick sin portion morotspure innan, hon verkligen älskar det! Sen fick hon lite ersättning efteråt. Och nu ligge rhon och sover middag. Så nu har jag lite egentid, vilket är skönt. Jag hålle rpå och göra lunch åt M som kommer hem om från jobbet snart. Det är jätte tråkigt väder ute, jag hade tänkt att gå upp till Samarkand, med det ösregnar så där sprack min plan.

Jag längtar till den 1:e Augusti. Då ska jag till Grönskåra och hälsa på. Träffa Magda och va med henne. Det är ju inte så ofta vi ses längre. Och hon är typ den ända jag har kontakt med därifrån. Visst jag snackar med några gammla festarpolare ibland då och då på msn, men inte så mycket mer. Men vilket fall som helst det ska bli jätte kul att ses igen! =) 

//S. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0