Igår blev Tindra 4 månader!

Det blev inte så mycket skrivandet här i bloggen igår, jag var alldeles för trött. Så ni får ha lite överseende med det. Jag fick sova betydligt mer inatt iaf och det behövdes.


Igår blev Tindra 4 månader!!
Jag har en stor gumma nu, helt otroligt vad tiden bara rullar iväg. Det kändes som det var igår som jag låg där på förlossningssängen och tog i för kung och fosterland, och ut kom en underbar och helt perfekt liten dotter. =) Och nu ligger hon här fyra månader senare och lyser upp med världens leende så fort hon ser mig. Det är så underbart att se henne le. Nästa vecka ska vi till bvc och se hur mycket hon har växt.


Tindras framsteg:
*Ler medvetet
* Sträcker sig efter saker medvetet
* Kan greppa saker medvetet
* Rullar runt, från rygg till mage och tvärtom
* Hon har lärt sig att "prutta" med munnen

Sen har hon gjort ett tappert försök till att "åla" sig framåt. Men bara en gång och hon kom inte så långt. Men det är nog inte långt kvar nu tills hon kan de.








Mammas lilla solstråle!


//S.

Kommentarer
Postat av: Sex4life, Tessan

Nu har vi en extremt rolig och fantasifull tävling på gång. Var med Du också! :)

2008-07-10 @ 20:41:29
URL: http://sex4life.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0