Godmorgon...

Nu har jag och Tindra gått upp. Hon vaknade vid halv sex och ville ha mat, sedan vid halv åtta skulle M till jobbet och min mamma hade kommit. Hon jobbar natt och hennes buss till Rottne går inte förrens vid ett nu när det är söndag på sommaren. Så jag sa till henne att hon kunde sova här istället. Hur kul är det att vänta ända till ett för att få åka hem när man har jobbat en hel natt liksom? Men iaf, så skulle M säga hejdå till Tindra med en puss på kinden och då vaknar hon självklart och har varit klarvaken sen dess. Hon somnade till en halvtimme ungefär när jag gav henne mat. Och nu ligger hon i sitt babygym och är jätte tyst. Jag var tvungen att kolla till henne så hon fortfarande  var kvar, men det var hon ju! =)

Nu ska jag börja fixa frukost åt mig själv. Mamma lär väl sova till tolv,ett något. Sen ska vi gå ut och gå en runda i det fina vädret.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0