Festligt!

Jag är hemma som sagt hemma hos mamma i Rottne nu. Vi har haft det trevligt. Hon kom in till stan så kollade vi lite i affärerna. Jag hittade ett par byxor och en söt liten tröja till Tindra. Sedan fick hon också ett par jeans, en tunika och tre par strumpor av min mamma. Vi köpte allt i storlek 74. Hon har ju 62-68 nu och hon har så mycket i det. Och det är ju bra att köpa en lite större storlek som dom kan ha senare istället. Det är verkligen skit billigt på stan, rea överallt och erbjudandet köpt två betala för en. Helt sjukt bra ju! =)

Sen när vi kom hem handlade vi lite mat och godis för ikväll. Vi åt ostbricka när vi kom hem med. Gott! =) Sedan kom Ketty så spelade vi kubb med henne och hennes dotter Mia. =) Nu håller vi på med maten. Ska äta bakad potatis, kött, beaniesås (hur fasen stavas det?) och sallad. Ååh! Jag är såå hungrig nu alltså!

Jag har fått lånat mammas kamera lite idag så jag lägger in lite bilder lite senare! Ska hjälpa mamma med maten nu.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0