Kalas!

Igår kom min lillasyster och hälsade på mig och Matthias. Hon va så glad att hon skulle få komma att hon hade tjatat om de i en hel vecka innan, och packat två dagar innan hon skulle komma. hehe. Så söt! Vi kollade på Let´s Dance, Jag hejjar på Linda och min syster hejjar på Mat-Tina! hehe.. En finne och en Skåning, ganska typiskt oss.. jag har ju finland i blodet och skåningar är vi båda två.. =) lr vi va de iaf! Ingen av oss pratar så mkt skånska längre. Det är konstigt vad vissa har lätt att anpassa sig efter dialekter och dyligt. Kommer ihåg när jag var liten och familjen va uppe ovanför Göteborg och hälsade på. Efter en vecka så kom man hem och pratade flytande Göteborgska. hehe.

Vilket fall som helst, efter Let´s Dance kollade vi på Alvin och Gänget. Sötaste filmen som jag har sett på länge alltså. hehe.. riktigt bra va den! En perfekt familjefilm!

Nu ska jag och min syster ner till stan och köpa present åt vår bror som fyller 15 idag. Grattis! =) Så ska ta bussen till Rottne vid två och ta en fika hemma hos morsan. Ska äta världens godaste tårta! ;oP Sen ska jag tillbaks til stan. Ska till Matthias familj sen, skulle käka middag där och sen kolla på den nya johnny depp filmen! ååh! han är ju såå snygg! :oP hehe..

aja. Måste röra på mig nu..


image6

Är i vecka 36 nu.. Fast de här kortet är taget när jag är i vecka 33.. =) ska ta lite nya kort snart..


//Lill.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0