Huvudvärk...

27 Februari...

Jag har sån huvudvärk och jag är så trött just nu. Och Jag hatar försäkringskassan! Jag ansökte om min föräldrapenning nu redan den 8 Februari. Och hon som hjälpte mig att fylla i lappen, sa att jag skulle få pengarna nu i slutet på februari. Men de har fortfarande inte dykt upp några pengar.. Så jag ringde till dom, och då sa dom att det är 30 dagars bearbetningsperiod. Så jag får nog inte mina pengar förrens efter den 8:nde Mars. Sen sa hon också att dom har det väldigt struligt, att många ligger efter med att ha fått sina pengar. Hur ska vi kunna betala alla våra räkningar då? och vi har inga pengar till mat!! ååh..

Sen har jag och Matthias gått igenom all ekonomi för ett halvår frammåt. Och jag får sån huvudvärk av allt räknande. Det ser iaf ljust ut, och efter sommaren räknar vi med att vi ska kunna köpa en bil. Vilket är bra!

Funderar på att städa lite i lägenheten nu. Det börjar bli lite stökigt. Vi har bara slängt saker omkring oss på sistonde.. Fy oss! :oP Ska nog sätta på lite Kiss i cd-spelaren och rensa upp lite!



image11
Gammalt kort. Tror de är taget från förra sommaren...


//Lill.S.

Kommentarer
Postat av: Jane - ROCKBLOGGEN

Gud vilken snygg bild!

2011-06-03 @ 08:20:32
URL: http://thediarybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0