Riktigt trött!!

Idag är jag riktigt trött. Vi steg upp halv tio, men jag hade kunnat sova lite längre. Hehe! M var iväg i en timme på möte om nytt jobb. Nu kommer han ha tre stycken deltids jobb. Jobbigt! Men så är det när det är svårt att få heltidsjobb nu för tiden. Vi måste ju ha pengarna liksom. Tindra sov middag innan och jag somnade som en sten jag med. Skönt! Men jag är fortfarande lika trött! Vi ska ner till stan snart och framkalla kort, M jobbar i kyrkan mellan 17-19.00, så ska nog vara i stan tills dess, så vi kan åka hem tillsammans.

Min Foundation tog slut igår, och vi har verkligen inga pengar att slänga ut på det just nu. Så jag önskar mig det i julklapp nu, och jag hoppas verkligen att jag får det för jag klarar mig ej utan det. Foundation, eyeliner och mascara klarar jag mig inte utan!

Föresten har inte lagt ut någon bild på min mage på ganska länge nu, har varit så mycket på senaste ju.
Så här får ni två bilder taget från idag:


Vecka 28+5




Kommentarer
Postat av: christina

vilken mysig mage.:) önskar er all lycka!

2008-12-23 @ 09:53:49
Postat av: Mia

vilken fin mage =)

2008-12-26 @ 14:25:36
URL: http://theo070723.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0