Svar på kommentar:

Eftersom jag fått en del  kommentarer från folk som inte har någon blogg eller lämnat sin email så svarar jag på dom här.

Anna skrev: hejhej!! har du ingen bilddagbok? tycker din bebis är så sööt!!!

Svar: Jag har ju tyvärr ingen bilddagbok, men har länge tänkt skaffa mig en sådan. Har bara inte kommit till skott. Hehe. =) Men tids nog ska jag skaffa mig en. Men det blir nog efter flytten isåfall skulle jag kunna tro.

N skrev: halle gudarna dar! vilken söt liten en.
hur käns det att vara så ung mamma

Svar: Tack så hemskt mkt, visst är hon söt? Angående frågan om hur det är att vara ung mamma, så tror jag inte det hade kännts mer annorlundare eller hade varit någon skillnad om jag hade väntat tio år med att bli mamma. Att bli mamma för första gången är en underbar känsla och även fast man är 20 eller 30 år så känns det nog likadant. Det sägs att vi människor är gjorda för att få barn tidigt, det är bara i vårt nya samhälle som folk helst tar utbildning och andra saker i första hand. När man är ung har man mer tålamod och har mer ork. Jag känner mig oehört stolt och glad över att fått bli en ung mamma. Tindra är det absolut bästa som har hänt i mitt liv, utan henne vet jag inte hur mitt liv hade sett ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0