Stressigt!!!

Okej, jag har jätte stressigt just nu. Fick reda på att dom stängde borta vid konserthuset vid två nu på sommaren. Klockan var då kvart över ett och imorgon har dom inte öppet alls. Och jag måste ju ha biljetterna för imorgon är ju konserten. Så jag fick springa bort dit, va där tio i. Och jag hann ta ut biljetterna som tur vad. =) Men nu är det ännu stressigare. Jag har en timme på mig att göra mig iordning och äta ochg allt. Tindra är gnällig och M är inte hemma förrens efter fyra. Hinner inte skriva mer. Skriver ikväll när jag har kommit hem istället.


//S.


Kommentarer
Postat av: Nicole

precis :D det är de inte peter fattar han tror att bebisa rär genier ^^

2008-08-08 @ 15:33:31
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0