Sittvagn nuuu!

Det blev aldrig någon shopping på samarkand igår. det började pissregna och Tindra var helt omöjlig i vagnen, vred sig på mage hela tiden och ville inte alls ligga ner. Vi MÅSTE köpa en sittvagn nu så fort vi får pengar! Ska ner till baby & kids nu nån gång dom närmaste dagarna och kolla där. Hennes recept på ersättning hade fortfarande inte kommit. Jag blir galen!! Har ring Barnakuten idag och dom skulle ringa upp halv två, men har fortfarande inte ringt!! Jag har en massa att göra idag. Ska diska, stryka och vika in tvätten i gaderoberna/byråerna. För vid tre har vi tvätt tid igen och ska tvätta en massa lakan så vi kan packa ner dom till flytten.


Nu ringde dom från barnakuten, och det kommer antagligen bli så att jag får gå ner dit och hämta recepten hos dom, för livsmedelsrecept skickas inte via datorerna. Så segt! jag har ju verkligen inte tid med det idag, men vi måste ju få ersättningen!


//S.

Kommentarer
Postat av: Louise

hej!! vet inte om du kommer ihåg mej men vi var på föräldra gruppen tillsammans när vi var gravida. har läst litei din blogg!!! så söt är hon. jag fick med en dotter som heter Tindra!!! visste inte att din också hette det=)



Kram

2008-08-20 @ 17:15:45
Postat av: Nicole

jag fick byta till sitt vagn i söndags :P han vägra ligga ner när han är vaken, helt halv ligga eller sitta :P

2008-08-21 @ 21:45:40
URL: http://niicol3e.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0