Ny vagn inköpt!

Det har varit en stressig dag.. Jag har ont i ryggen och känner mig dålig i magen av alls stress dom senaste dagarna. Jag kunde koppla av en stund med ett varmt bad iaf, och det behövdes! Direkt när M kom hem åt vi lunch och sen sprang vi ner i tvättstugan och jag satte igång två maskiner med tvätt. Sedan bar det av till baby & kids. Och vi hade faktiskt sån tur att det var rea på vissa vagnar. Så köpte en Crescent Compact för 1000 kr, den skulle egentligen kostat 1995 kr. Men det var 50% rea!! =) Så det var verkligen ett kap. Köpte även ett passande regnskydd och två döskalle reflexer nu till vintern. Hela eftermiddagen/kvällen har jag tvättat och så. Åt middag för en stund sedan. Jag är helt slut nu, så ska gå och lägga mig. Måste bara hänga upp all tvätt som inte hann att bli tort, vilket är ganska mycket som vanligt! =(

Godnatt på er!



En sån här vagn fast med röda detaljer istället blev det


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0