Iväg på bjudning...

Igår var det full rulle som vanligt, nästan lite jobbigt när det blir så. Jag hinner aldrig blogga heller och det är ju såå tråkigt! Vi vaknade vid nio och gick upp och åt frukost och började packa några lådor, ringde runt för att kolla så allt var fixat till flytten, städade upp hela lägenheten, kollade igenom budgeten och det såg bra ut iaf! =) Sedan fick vi duscha och göra iordning lunch. Vid fem tiden tog vi bussen till Hovshaga och hälsade på Frida, Victor och lilla Tuva. Spelade tv-spel och åt blåbärspaj. =) Det var trevligt! Och lilla Tuva hade växt sen sist. Sedan vid åtta blev vi hämtade av Matthias föräldrar och det bar av till City Gross för att stress-handla. Var hemma vid halv tio, ställde oss och lagade mat. Vi åt vid halv elva och bums i sängen. Så, som sagt fullt upp!!


Nu har jag yrat runt och packat en del och duschat och gjort både mig och Tindra iordning, det är rena turen att jag hinner sitta en stund framför datorn nu. Vi ska iväg på 60års-bjudning. Det är en gammal vän till matthias familj som fyller år och har öppet hus. M kan ju inte gå för han jobbar nu ända fram till nio. Så jag ska gå med lilla Tindra tillsammans med hans familj istället. =) Så det ska bli trevligt. Undrar bara hur det kommer att gå med lilla Tindra. Vart är det vi ska va? Har dom microvågsung liksom? Har dom ens kök där? Huum.. Det är nog bäst att jag förbereder lite mat och tar med i en termos.


Nä, nu får jag sluta. Dom skulle komma vid fem och hämta oss. Och jag måste extra kollal så jag har fått med mig allt...


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0