Händelserik vecka...

Det är ganska mycket som händer denna veckan:

Onsdag: Ringa BVC om Tindras utslag, dom har fortfarande inte försvunnit även fast jag smörjer henne flera gånger om dagen med salvan vi fick. Har tvätttid från 15.00-22.00.
Torsdag: M jobbar till fyra. Sedan ska vi till Frida, Victor och lilla Tuva och hälsa på hos dom. Dom har ju kommit hem från Gävla nu. =)
Fredag: Då kanske jag följer med mamma ner till stan och kolla på dom som spelar på RIX FM Festivalen. M får passa Tindra nån timma, så det ska nog gå bra.
Lördag: Klockan 12.12 tar jag tåget ner till Ystad, helt själv utan Tindra. 19.30 spelar Deep Purple, Europe och Bonfire och då är jag på plats. Jag ska vara utan Tindra ett helt dygn för första gången. Hur ska det gå? =(
Söndag: Hemresa kl 18.30 tror jag att det va. Är hemma efter nio på kvällen nån gång.

Som sagt, en del saker som händer i veckan, men det är bara kul. Jag ska ställa mig och diska upp resten av disken och sen ska jag börja packa första lådan inför flytten.


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0