Det senaste:


Vi har verkligen fullt upp dom här dagarna innan vi flyttar. Så jag är hemskt ledsen att jag inte uppdaterar och skriver här lika ofta. Det känns lite tråkigt. Vi har en del att packa och möbler som ska skruvas ner. Igår fyllde vi tio svarta sopsäckar med bara kläder, skor, utekläder, mösser, vantar m.m. Om det är något vi har gott om i den här familjen så är det kläder!

Jag har varit ute och gått, ner till stan två dagar i rad nu. Skönt att gå med den nya vagnen. Den är ju inte lika tung och jobbig att köra, sen trivs Tindra mycket bättre i den.

M köpte en inflyttningspresent åt oss innan. Ett hemmabiopaket för 5000, som egentligen skulle ha kostat 10000. Han är inte klok! Vi har ju pengarna, men jag tycker inte riktigt om att han köpte en sån stor sak utan att jag var med. Men men, jag ska ju inte klaga så, för nu har vi ett fett hemmabiosystem. =)

Igår fick vi höra Tindras första riktiga skratt. Hon har haft en massa glädjetjut och skrik för sig, men har ännu inte gett oss något riktigt skratt. Men det fick vi igår, när vi busade en massa med henne i sängen. =)


Som sagt för er som har missat det så flyttar vi nu på Torsdag! Jag längtar och jag tycker det ska bli så himmla skönt och kul med en ny och fräsch lägenhet! Imorgon ska vi handla och packa det allra sista. Sedan vid nio är det finalen i Project Runway, och det får inte missas!


//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0