Barnakuten...

Vi var innan på BVC med Tindra. Hon vägde nu 6550 g och var 68 cm lång. Hon har ju inte ätit så bra nu när hon h ar haft dom där utslagen. Och dom har inte försvunnit helt heller, så vi fick en remiss till Barnakuten idag klockan två. Matthias är där med henne nu. Jag kunde inte gå för jag mår inte riktigt bra idag. jag känner mig sjuk och svag. Orkar knappt resa mig upp, känns jätte jobbigt. Jag orkar knappt sitta här vid datorn.

Men vi får se hur det gick där på Barnakuten. Dom skulle nog göra ett allergitest på henne. Barnmorskan trodde att det var protinet i mjölken, i ersättningen som hon kan vara känslig för. Det ska tydligen vara ganska vanligt. Och då får hon helt enkelt en annan sorts ersättning.

Vi ska nog grilla ikväll, om vädret håler i sig vill säga. Ska grilla majskolvar och kött, och ha ungsbakade potatisar till. Så gott!! På tal om mat, så gjorde jag Sjömansgryta igår för första gången. Och det blev asgott! Kan skriva recepten senare i ett inlägg. Lätt och göra!

Ska lägga mig och vila nu!


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0