Vill inte vara ensam...

Tindra sitter här bredvid mig nu och halvsover. Hon har blivit sällskapssjuk, så fort man lägger henne i sängen vaknar hontill och börjar gnälla. Hon ska anntingen ligga i min famn eller sitta i babysittern och vara med. =) Hon vill absolut inte vara ensam!

Jag och Matthias satt ute på balkonge innan och solade lite och drack iskaffe. Vi har blivit beroende av de, men det är ju så gott nu när det är varmt! Och solen bara steker på alltså. Så underbart. Fast mindre underbart är det att jag förmodligen har fått pollenallergi. Både jag och Matthias går och snörvlar oss, och det kliar i både gommen och ögonen. Skit jobbigt, speciellt när man har linser. :oS Det är tur att Matthias är pollenallergiker sen innan, för han har ju medicin för det som hjälper lite iaf.

Igår va jag i Rottne och hälsade på Morsan, skulle till tandläkaren med. Mindre kul, usch jag har sån tandläkarskräck. Det kostade 424 spänn för bara en vanlig kontroll. Så himmla dyrt! Tur att man inte hade några hål!

Men nu måste jag diska upp lite och plocka iordning, så det är fint tills Matthias kommer hem. =) skriver kanske mer senare..

//S.

Kommentarer
Postat av: KLARA

hoppas du har haft en bra dag :) gå gärna in på min blogg och svara på dagens antingen eller :D

2008-04-29 @ 15:22:35
URL: http://lifeofklara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0