Valborg i Rottne...

Idag är det Valborg, och jag och Tindra har åkt hem till Morsan i Rottne. Matthias ska nämligen kolla på fotboll med ett gäng killar ikväll. Och hur sugen är jag att fira Valborg med att kolla på fotboll?! Inte ett skit! Jag hatar liksom fotboll! Så åkte hem till moren min nu. Vi ska grilla  och äta gott! =) Och ifall vädret håller i sig och det inte blir regn ska vi till brasan och kolla.

Min allergi har blivit riktigt jobbig nu. Fattar inte varför jag har fått pollenallergi nu liksom. Jag måste ha mina glasögon på mig nu, helt omöjligt att ha linserna i. Det kliar så mycket att det bränner i ögonen. Får panik på det hela! Usch, det är inte alls kul! Men förmodligen är det borta om en vecka eller nått sånt.

Ska umgås med morsan och mina syskon nu. Är ju inte så ofta man träffar dom längre.

Bilder från Valborg kommer upp imorgon!

Dagens låt: Klassikern "Proclaimers - I Would Walk 500 Miles"


//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0