Tindra 1 Månad gammal!

14 April...

Igår spelade Liverpool, och Matthias är ju ett stort fan så självklart blir man själv indragen i det. Och lilla Tindra med. Även fast jag hatar fotboll så fick jag ställa upp och kolla på matchen. Så vi åkte till Matthias föräldrar för att kolla på matchen. 4 - 2 till Liverpool. Så Matthias va lycklig resten av kvällen.

Idag är Tindra en månad gammal!!! =)



Tiden går skrämmande snabbt.. Vi va även idag hos Barnavårdscentralen. Hon väger nu 4125 g, så hon har gått upp 325 g på en vecka. Vilket va jätte bra! Nästa gång ska barnläkaren kolla på henne, samma saker som dom gjorde på BB, kolla ögon, reflexer, hjärtat och sånt.
Tindra har varit väldigt vaken idag och lite gnällig. Matthias har ju varit borta majoriteten av dagen så det har varit jag som fått tagit hand om henne. Är skit trött just nu. Ska kolla på TopModel nu vid nio och sen lägga mig i sängen. Ska se om jag lyckas somna tidigt. Matthias och gänget är ju här hemma och förfestar ikväll. Men dom skulle gå ganska tidigt så det är ju skönt de. Får hoppas att Tindra sover bra inatt. Förra natten så vaknade hon bara en gång, och det va jätte skönt! Hoppas det fortsätter så.

Mamma skulle skicka över lite bilder från helgenidag, men hon har inte gjort det än.. :oS Får lägga upp dom imon istället.


image20
Familjekort. Alla har Liverpool tröjor till och med lilla Tindra. =)

//S


Kommentarer
Postat av: Nicole

Guud vad gulligt kort :)

2008-04-09 @ 22:26:50
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0