Svart hårdrocks-ruffs...

  13 April...

Har suttit och kollat på en massa gammla bilder på mig nu, och nu har jag bestämt mig. Jag orkar inte med min hårfärg just nu, så tråkig! Så jag ska färga håret svart igen. Saknar mitt svarta hårdrocks-ruffs ju! :oS Så i slutet på den här månaden när vi har fått pengar ska jag färga håret. Sen ska jag beställa tid till klippning efter de. har ju fortfarande kvar mitt presentkort på New Style. =) Jag kan fortfarande inte ha alla mina jeans. Typ bara tre par som jag kan ha. Hoppas att jag snart kan ha dom andra med. Annars blir jag sur.

Måste börja städa lägenheten nu. Kanske skriver senare, om det finns tid över vill säga. Det vet man ju aldrig..


Dagens låt: Hardcore Superstar - Sophisticated ladies


Lite Bilder från  helgen...



image27



image28



image30

//S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0