Strålande väder...

14 April...

Idag är det jätte fint väder, så jag och Tindra ska gå ut en runda på stan senare tänkte jag. Kolla lite kläder till henne. Men kan tyvärr inte köpa något. Har lite dåligt med pengar den här månaden. Vi trodde ju att vi skulle få bostadsbidraget, för dom på försäkringskassan sa de. Men dom idioterna fattade ju inte vad dom snackade om, för vi fick ju igenting för mars månad. Så det blev 1700 minus i kassan, vilket suger! :oS Jag hatar försäkringskassan!

Ett datum är satt på dopet nu iaf. Det blir den 31:e Maj! =) Va tvungen att ha den innan sommaren, för det är en massa släktingar som ska på semester hela sommaren. Men nu är det datumet uppbokat i domkyrkan här i växjö iaf! =) Vi hade tänkt att det bara skulle va ett lite mindre dop, men som det ser ut nu kommer det komma minst 40-50 pers. Och om Matthias alla släktingar kommer från england kommer vi bli 80 pers, men det kommer dom antagligen inte göra.

nu ska jag göra mig iording lite, mata tindra och göra henne i ordning för att sen gå ut. =)

Skriver lite mer senare...


20.57

Det blev aldrig någon promenad ute idag. Va hemma med Matthias och städade istället. Va tvugen att städa, såg ut som en svinstia rent ut sagt. Men Ska ut till stan imon förmiddag istället. Vid tio ska Matthias ner till stan och ha nått möte, så ska följa med han till stan. Så får jag gå i lite affärer då istället i en timma eller två. =) På fredag ska jag och mamma gå på stan iaf. Och då har vi förhoppningsvist fått pengar iaf! =)

aja.. Ska dammsuga klart nu, sen kollapå idol eller nått..



//S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0