O.C.-Maraton och Myskväll..

4 April...

Igår va Magda och Tuben och hälsade på, och titta på lilla Tindra. Vi fick en fint blomsterarrangemang.. =) Det va kul att träffas igen. Hoppas det blir snart igen. Förmodligen på dopet i Maj, sen kanske vi kan komma och hälsa på till sommaren eller nått sånt. Hade vart kul! Annars va det en lugn kväll igår. Jag och Matthias kollade på O.C nästan hela dagen. Idag kollade vi på det sista avsnittet. Så sorligt! Måste säga att O.C är nog den absolut bästa serien jag sett någonsin. Den har verkligen allt!

För en stund sen kom mina syskon. Dom ska sova här ikäll och så. Mamma skulle ut och äta med sina gammla arbetskamrater. Så fick aggera lite barnvakt då. Fast dom sköter sig själva i stort sett. Men dom har ju knappt träffat lilla Tindra. Så det är kul för dom ju. Vi ska väl spela lite Xbox och ha filmkväll och gotta oss. =) Och imorgon kommer mamma och hälsar på, sen ska jag och Tindra med dom till Rottne. Mamma har sagt att hon kan ta hand om Tindra imorgon natt, så jag får sova en hel natt helt ostört. Det är verkligen snällt av henne! Jag kommer inte ihåg sist jag fick sova en hel natt utan att behöva gå upp på toa eller nu att Tindra väcker mig. Tror det verkligen behövs nu och det ska bli så skönt. För även om Matthias matar henne på nätterna ibland, så är det ändån jag som får väcka honom och fråga om han kan göra de. För han vaknar ju verkligen inte av de. :oS Och så slutar de med att jag ändån ligger där vaken medans han matar Tindra. Men men. Man är ju lite av en orolig mamma också och ska kolla så Tindra andas minst en gång i timmen. =) hehe.

Tindra har för övrigt varit väldigt vaken dom senaste dagarna. Hon är vaken till och från nästan hela dagen, somnar kanske nån timme/halvtimme vid nått tillfälle och vaknar igen. Hon har en eftermiddags period där hon sover längre, och senare på kvällen blir hon tröttare och sover större delan av kvällen och natten. Vaknar bara när hon vill ha mat  och somnar om igen.


//Lill.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0