Jag har blivit utmanad!

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.


DIG:

1. Hur lång är du ? 1,62
2. Vad vill du bli när du bli stor? florist eller barnmorska
3. Vad pluggar du ? pluggar inte just nu, är mammaledig.
4. Har du långt hår ? ja, men det ska klippas snart.
5. Vilken hårfärg har du ? mörkblond
6. Sminkar du dig ? ja varje dag.
7. Har du haft sex senaste månaden? nä, jag förlöste min dotter för en månad sen. Har inte kunnat ha sex sen dess
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu ? vit
10. Har du kysst någon idag ? inte än, men min älskling kommer hem snart =)

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop ?
Nej.
2. Vem är bäst, mamma eller pappa ? både är bra på olika sätt.
3. Hur många syskon har du ? 2 st, Rasmus och Victoria (Lillan)
4. Vad är det senaste du sa till din mamma ? hade bra, vi hörs.
5. Vilken mat lagade din pappa senast ? nån köttgryta. Skit god! 
6. Hur många ställen har du bott på ? 11 st på 20 år. Allt från skåne till småland.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen just nu.
8. Vilken familjemedlem är snällast ? min farmor. =)
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Va med min bror förra helgen.

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis ?
länge sen. Tindra tar upp all tid.
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Minns inte.
3. Har du kysst nån kompis ? bara pussat på munnen.
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?nä faktiskt inte.
5. Vem har du varit kompis med längst ? Sara från ystad. kännt varandra sen sex-års.
6. Vem känner dig bäst ? Matthias
7. Längsta tid du varit osams med en kompis ? sen jag tog studenten och fram tills nu. Men vi är inte vänner längre.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det ? nä tror inte de.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ? näe?

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu?
mysbyxor och hårdrockströja. Mötley Crüe. :oP
2. Har du bytt om idag ? nope. inte än.
3. Favorittröja ? min svarta tajta.
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet ? skinnbyxor. =P
5. Har du gett bort kläder nån gång? ja.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång ? Ja, många gånger.
7. Har du handlat kläder via internet ? ja, men inte alltid så lyckat.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång ? nä varför skulle jag.
9. Fulaste plagget andra könet kan ha ? string. hehe
10. Vad använder du för skor ? converse eller högklackat.

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar ? ja, det har hänt många gånger.
2. Klä dig annorlunda ? klär mig redan ganska annorlunda.
3. Vara dig själv ? Ja! självklart!
4. Visa dig i bikini/badbyxor ? nja, inte just nu. måste tränna min mage, sen så =)
5. Fisa inför din pojk/flickvän ? haha ja! vi fiser hej vilt här hemma. :oP
6. Pierca dig ? jo, har redan piercat mig på två ställen
8. Ha sex på offentlig plats ? jo, det har man väl haft. haha
9. Vara omogen ? haha ja.
10. Äta småkryp ? uääh.. nä tack!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola ? min skola hette Högsby Utbildnings Center.
2. Vad heter din favoritlärare ? Min favoritlärare var min engelsklärare Gunilla. 
 3. Vad är ditt favoritämne ? engelska och drama.
4. Snyggaste läraren på skolan ? eh. ingen.
5. Har du bra betyg? önskar att jag hade bättre.
6. Tråkigaste ämnet ? matte och datorkunskap.
7. Har du skolkat mycket senaste året ? skolkade för mycket den sista terminen i trean.
8. Har du fuskat på prov ? ja
9. Hur tar du dig till skolan ? åkte buss, gick det sista terminen.
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan ? nope.



1. Vet du vem FATO är ? nä?
2. När tuggade du tuggummi senast ? härom dagen.
3. När var du på semester senast ? förra sommaren, i Oslo.
4. Vilken färg är det på din tandborste ? blå och vit
5. Är ditt hår tråkigt ? ja! Ska färgas och klippas snart.
6. Vad har du för påslakan just nu ? Svarta och vita.
7. Vem såg dig naken senast ? Matthias
8. Hur ofta duschar du?  Varannan dag, minst.  
9. Gillar du BUBBEL ROLLER ? va e de?
10. När ska du gå och lägga dig  Ikväll ? blir väl runt tolv som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0