BVC igen...

Idag gick vi upp tidigt. Klockan ringde vid sju, ställde den på snooze en gång sen stängde jag av den. Råkade somna om, men vaknade vid halv åtta som tur va. För klockan 9.30 hade vi tid nere på BarnavårdsCentralen. Och det va fint väder redan då. Härligt att vara ute så tidigt när det är fint väder.

Barnläkaren va där och kollade henne, precis samma saker som dom gjorde på BB. Och allt såg bra ut. =)
Nu väger hon 4600 g och är 47 cm lång. Hon växer bra och snabbt går det också. Jag skulle ta på henne en jätte mysig sparkdräkt som hon har kunnat haft innan häromdagen. Men den va ju alldeles för liten för henne nu. Lilla stumpan!

Ska byta blöja på lillstumpan nu, sen göra lite iskaffe och sätta mig på balkongen och njuta av det fina vädret. Skriver mer senare...


image44
Oj, vad jag växer!


//S.



Kommentarer
Postat av: Nicole

hon var då större än snuttis:P
han är 47 cm och väger 2320:)

2008-04-26 @ 00:04:43
URL: http://niicol3e.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0